Мої навчальні цілі та очікування від майстер-класу:
1. Удосконалити навички орієнтації на проекти, в яких ефективно використовуються усі види формуючого оцінювання.
2. Обирати інструменти оцінювання та оцінювання цих інструментів.
Перший день був насиченим і продуктивним.
Формування цілей дало мені можливість передивитися що я знаю, можу, що потрібно вдосконалювати.
Знайомство з сервісом CACOO вразило своєю простотою та можливостями для тренера, вчителів та учнів.
Робота в групі (проблеми та шляхи навчання на курсах "Інтел 10"). Будучи тренером з 2005 року я бачу, що проблеми залишилися ті ж самі, що і на початку.
Дуже корисною була вправа "експертної оцінки". Для мене головне не тільки побачити, знати свої чи чужі помилки, а як зробити правильно: методи, форми, прийоми. Дати відповідь на питання: Чому виникають помилки?
Виконуючи домашнє завдання, буду спиратись на "корисності", які я отримала сьогодні.
1. Удосконалити навички орієнтації на проекти, в яких ефективно використовуються усі види формуючого оцінювання.
2. Обирати інструменти оцінювання та оцінювання цих інструментів.
Перший день був насиченим і продуктивним.
Формування цілей дало мені можливість передивитися що я знаю, можу, що потрібно вдосконалювати.
Знайомство з сервісом CACOO вразило своєю простотою та можливостями для тренера, вчителів та учнів.
Робота в групі (проблеми та шляхи навчання на курсах "Інтел 10"). Будучи тренером з 2005 року я бачу, що проблеми залишилися ті ж самі, що і на початку.
Дуже корисною була вправа "експертної оцінки". Для мене головне не тільки побачити, знати свої чи чужі помилки, а як зробити правильно: методи, форми, прийоми. Дати відповідь на питання: Чому виникають помилки?
Виконуючи домашнє завдання, буду спиратись на "корисності", які я отримала сьогодні.
В кожній з ваших цілей ховається ааж по дві цілі. От в пешій і спрямувати їх на проекти і щоб ФО було там. Спробуйте розділити і написати конкретніше . ОК?
ОтветитьУдалитьТаки так, проблеми з 3 версії про проекти , дослідження, групову роботу , К і Т запитання залишилися ті ж самі , ще й нові додалися..
От рефлексію треба з ними вчитися опановувати. Для неї характерна відсутність безособових речень , а все “Я” писати треба , “Мені “- рідше.
У вАс у єдиної в групі є запитання до себе і читачів ! Якби Ви його конкретизували до того , в чому саме попомилки , я думаю, багато хто з ваших читачів блогу спробували Вам висловити свою думку.